Ik heb een probleem met uploaden of downloaden van bestanden
Bij het versturen of ontvangen krijgt u een foutmelding in de browser, in IBM Aspera Connect of IBM Aspera Connect start niet op. Hieronder vindt u hoe u dit (eventueel samen met uw eigen IT-ondersteuning) kan oplossen.
Regelmatig voorkomende problemen
- Staat "Sophos" op uw systeem? Lees dan "Aspera Connect Client werkt niet met Sophos (antivirus) web control".
- Staat "Kaspersky Internet Security" op uw systeem? Lees dan "Hoe voeg ik een uitzondering toe aan Kaspersky om Aspera Connect te mogen gebruiken?".
- Voor andere bekende problemen, kijk op de pagina "Aspera Connect start of reageert niet".
- "Door leverancier IBM opgestelde FAQ" met betrekking tot IBM Aspera Connect
Extra Informatie voor uw IT-ondersteuner
- Artikel van de leverancier: "Waar staan de logbestanden van de Aspera Connect Client?".
- Artikel van de leverancier: "Installatie van Aspera Connect voor alle gebruikers op MacOS/OSx".
- Doorzoek de technische documenten van "Aspera Connect" op de "support-site van IBM".
- Bekijk het netwerkadvies om met IBM Aspera Connect optimaal gebruik te maken van Belastingdienst filetransfer op de pagina "Netwerkadviezen om optimaal gebruik te maken van Belastingdienst filetransfer".
- Gebruikers van Belastingdienst filetransfer hebben geen licentie nodig voor IBM Aspera Connect. Bekijk de gegevens in de kolom "Aspera Connect" onder "license" op de pagina "Datasheet IBM Aspera Client Software".
- Voor alle versies van IBM Aspera Connect voor zowel MacOS, OSx, Windows als Linux bekijk de pagina "IBM Aspera Connect Documentation".